ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint Vásárló a http://kotszerbolt.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltető adatai

Cégnév: Ko-Medic Kft.
Székhely: 4031 Debrecen, Nyitra u. 4.
Adószám: 13409375-2-09
Cégjegyzék szám: Cg. 09-09-011235
Kibocsájtó cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@kotszerbolt.hu
Telefonos elérhetőség: +36 30 518-0417
Számlaszám: 11738008-20823236 (OTP Bank Nyrt.)
Nyilvántartásba vevő hatóság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: DENINET Kft. 1188. Budapest, Bercsényi u. 79/b.

A Szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Kötszertermékek, műtéti felszerelések, natúr kozmetikumok, gyógyhatású krémek, nedves sebkezelők, gipszelők, műtéti izoláció, orvosi védőeszközök, lepedők, pelenkák és betétek.

Figyelmeztetés:
1. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól.
2. A csomagolási darabszám egyes esetekben eltérhet a webáruházban megadottoktól.
3. A gyártástechnológia miatt a kötszertermékek mérete kis mértékben eltérhet a webáruházban megadottoktól.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek e-mailen, vagy a http://egeszseg.net Webáruházon keresztül rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással, vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
Az átvétel helye személyes átvét esetén: Medical Center 4025 Debrecen Piac u. 67. nyitvatartás: H-P 9.00-17.30
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az Üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az Üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a Vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a Vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a 7. Házhoz szállítás díjszabása menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az 1. Üzemeltető adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az Üzemeltetővel.

4. A rendelés menete

A http://kotszerbolt.hu egy katalógus áruház. A megrendelés két féle képpen történhet:
1. Átirányítás webshopba A termék adatlapjára kattintva minden esetben táblázat mutatja a választható kötszer méreteket (pl. kötszer szélessége, vagy a kötszer hossza). Ha kiválasztva a megfelelő méretet a táblázat utolsó oszlopan egy bevásárló kosár ikon található. Ha erre klikkel az átirányítja webshoppunkba a kiválasztott méretű termékre és itt elvégezheti a vásárlást.
2. Vásárlás e-mail-en keresztül: Válassza ki a kívánt termékeket és megnevezés, cikkszám segítségével e-mailen keresztül küldje el cégünknek. E-mail cím: info@kotszerbolt.hu. Az Ön által elküldött e-mail tartalmazza még a következőket: neve, szállítási címe, számlázási címe, telefonszáma (futárnak szükséges)
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-17 óráig történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-5 munkanapon belül történik. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a teljesítés 10 munkanapon belül valósul meg.
Előfordulhat, speciális esetekben pl. alapanyag hiány esetén, hogy 10 munkanap alatt nem tudjuk a megrendelést teljesíteni. Ebben az esetben a szállítás várható időpontjáról tájékoztatást adunk.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja:
1. Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. (bankszámlaszám: 11738008-20823236 (OTP Bank Nyrt.)
2. Személyesen történő átvétel: Ez esetben Ön a 4025 Debrecen Piac u. 67. szám alatti Medical Center szaküzletben veszi át a terméket H-P 9.00-17.30 időpontban és forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben, vagy bankkártya segítségével. (személyes átvét esetén is küldünk e-mailt a termék raktárba érkezéséről, vagy raktárkészleten létéről.)
3. Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben, vagy bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik. (A visszaigazoló levél végösszege mindkét díjat tartalmazza.) Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. A futárszolgálat a kézbesítés előtti napon e-mail üzenetet küld Önnek a kiszállítás várható időpontjáról.
A számlát, a használati utasítást és a garancia levelet (ha szükséges) a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7. Házhoz szállítás díjszabása

Csomag súlya 0-3 kg között a házhoz szállítás díja: 2096 Ft.
Csomag súlya 3,1-6 kg között a házhoz szállítás díja: 3201 Ft.
Csomag súlya 6,1-10 kg között a házhoz szállítás díja: 5004 Ft.
Csomag súlya 10,1-15 kg között a házhoz szállítás díja: 10.008 Ft.
Csomag súlya 15,1-20 kg között a házhoz szállítás díja: 10.160 Ft.
Csomag súlya 20,1- 25 kg között a házhoz szállítás díja: 12.700 Ft.
Csomag súlya 25,1-30 kg között a házhoz szállítás díja: 15.240 Ft.
Csomag súlya 30,1 kg felett a házhoz szállítás díja: egyedi megállapodás alapján.
Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj + 200 Ft a rendelés értékéhez.
Az árak bruttó forintban értendők

7. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2-5 munkanapon belül. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 10 munkanapon belül.
Előfordulhat, speciális esetekben pl. alapanyag hiány esetén, hogy 10 munkanap alatt nem tudjuk a megrendelést teljesíteni. Ebben az esetben a szállítás várható időpontjáról tájékoztatást adunk.

8. Házhoz szállítási információk

A Webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8.00 és 17.00 óra között.
Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az 1. Üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

9. Szállítással kapcsolatos információk

A csomag részleges elveszését, megsérülését a kézbesítéskor a futárnak azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár.
A csomag kibontás után észlelt terméksérülést a kézbesítési naptól számított 3 napon belül jelezni kell a Webáruház Üzemeltetőjének (info@kotszerbolt.hu).

10. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló esetében alkalmazhatóak. A Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az Üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az Üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli. Amennyiben a termék csomagolása bontott, hiányos, vagy sérült az Üzemeltető nem köteles a terméket visszavenni.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az Üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. Az Üzemeltető a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta.
Üzemeltető követelheti a Fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog:
1. olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
2. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a Fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
3. olyan termék esetében, amelynél a Fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az Üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
4. a termék csomagolása sérült, tartalma hiányos

11. Jótállás

Az Üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint:
A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
A termék átadásának napjától. A Vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék Fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az Üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a Fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a Vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 30 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az Üzemeltetőt terhelik.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

12. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167§ i szerint.

13. Panaszok intézése

Az Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az Üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni.
Az Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon.
Amennyiben a panaszra az Üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.
Az Üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton történő megállapodással a felek között, vagy a Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők.
Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

14. Adatkezelés

Az Üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.)
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.
A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi tájékoztató a honlapon érhető el.

15. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), Fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.